Cold Case Kindertour in de zomervakantie!

28 augustus 2020
Tijd14.00 - 15.00 uur
Kosten3 euro
Voor wie?kinderen van 7 - 12 jaar

Botonderzoek is super interessant, aan opgegraven botten kun je namelijk veel aflezen over hoe iemand leefde. In de tentoonstelling Cold Case Gouda wordt dit uitgelegd aan de hand van eeuwenoude skeletten die opgegraven zijn rond de Sint-Janskerk.

In de verband met de Coronamaatregelen is het doe-gedeelte van de tentoonstelling afgesloten, maar in de zomervakantie kunnen kinderen tussen 7 en 12 hier tóch terecht. Een museumdocent vertelt alles over de opgravingen om vervolgens samen op botonderzoek uit te gaan.

Meld je aan door een mail te sturen naar rondleidingen@museumgouda.nl. De kosten bedragen 3,00 Euro per kind. Het programma duurt circa 1 uur. Volwassenen kunnen helaas niet mee in verband met de beperkte ruimte.