VOL* | Zomerrondleiding ‘Samen kijken meer zien’ | Lage Landen

rondleidingspeciaal voor Museumkaarthouders
voor wievolwassenen
tijd14.00 - 15.00 uur

*DEZE RONDLEIDING IS VOLGEBOEKT. Lage Landen is een reis door vier eeuwen Nederlandse landschapsschilderkunst met maar liefst achtendertig parels uit de collectie van het Rijksmuseum. In het kader van deze tentoonstelling organiseren we diverse activiteiten. Waaronder deze rondleiding 'Samen kijken, meer zien'.

Wat je in een schilderij ziet, is iets persoonlijks, bepaald door jouw eigen referentiekader, kennis en ervaringen. Als je samen een schilderij bekijkt en met elkaar deelt wat je ziet, ontdek je zoveel meer!

In deze rondleiding staat dan ook niet de kennis van de gids centraal maar jouw observaties en die van de andere deelnemers. De rondleidingen worden gegeven volgens de methode Visual Thinking Strategies.

Alleen voor Museumkaarthouders.