Creëer je eigen Hoge Luchten

Prijsgratis voor bezoekers
Vooralle leeftijden

Dagelijks tot en met 17 september

De allermooiste hoge lucht creëer je zelf in Museum Gouda!

Laat je inspireren door onze tentoonstelling Hoge Luchten, stap in de schoenen van de kunstenaar en filosofeer met ons mee over wat vrijheid voor jou betekent. In ons atelier staat alles wat je nodig hebt voor je eigen hoge lucht-kunstwerk. Loop gerust binnen en ga aan de slag!

Schilder de meest creatieve wolken, knip en plak een doorschijnende regenboog, laat je getekende zon ondergaan of verzin iets anders creatiefs. Kies jij voor de Tiendewegspoort in Gouda of ga je liever los op een wolkendek boven het Amsterdamse stadsgezicht van Isaac Oudewater?

Als je kunstwerk klaar is, neem je het mee. Of je laat het (als een echte kunstenaar) hangen in het museum zodat het dient ter inspiratie voor de volgende bezoekers. Fotografeer je werk, share het op social media en tag @museumgouda. Laat ook weten wat vrijheid voor jou betekent. Dan verrassen wij onze volgers met jouw kunstwerk!