Kunstfoto’s maken met je mobiel door Arjenne Vossepoel

leeftijd10 t/m 12 jaar
tijd11.00 - 13.00 uur
kostenalleen museumentree

In het kader van Salon 2019 organiseert Museum Gouda in samenwerking met de deelnemende kunstenaars diverse activiteiten, zoals deze!

Maak jij ook zo graag foto’s met je smartphone? Dan is deze workshop - onder leiding van Salonkunstenares Arjenne Vossepoel - vast iets voor jou! We gaan deze middag leren hoe je kunt kijken met het oog van een kunstenaar en oefenen hoe je jouw kijk op dingen in een beeld kunt vastleggen.

Wat heb je nodig? Een smartphone (die van jezelf of met toestemming te leen van je familie), waarop je foto's kunt maken en kunt appen of mailen.

We gaan natuurlijk vooral veel oefenen en foto’s maken. Aan het einde van de middag drukken we je beste foto af en presenteren we de kunstwerken aan elkaar en kunnen bv. je ouders een kijkje komen nemen! Of je geeft je kunstwerk direct aan je vader.... het is tenslotte Vaderdag!

Inschrijven via: rondleidingen@museumgouda.nl