Meet & Greet met fotograaf Bram Tackenberg

adresBernadottelaan 79
kostengratis

De woonkamers van Gouda Oost

Museum Gouda en fotograaf Bram Tackenberg hebben samen met bewoners in een uniek project de diversiteit van Gouda Oost in beeld gebracht. In een dubbeltentoonstelling in het Nelson Mandela Centrum en Museum Gouda zijn veertig portretten te bewonderen van inwoners van Gouda Oost. De foto’s geven een fraai zicht op de bewoners van de wijk, die zich met deze portretten in hun eigen woonkamer gedurfd openstellen voor het publiek.

Zondag 12 mei kunt u Bram bij zijn woonkamerportretten in het Nelson Mandela Centrum ontmoeten en vertelt hij alles over dit bijzondere project. Vooraf aanmelden is niet nodig.

Maakt u in het Nelson Mandela Centrum een selfie bij één van de portretten, dan kunt u het andere deel van de tentoonstelling in Museum Gouda gratis bezoeken!