Ja, ik word vriend!

Met de juiste vrienden beleef je meer. Vrienden als Ferdinand Bol, Erasmus en Hendrica Swanenburg zijn jouw ticket naar interessante lezingen en unieke rondleidingen plús gratis toegang tot Museum Gouda.

Via hen krijg je meer achtergrondverhalen, een kijkje achter de schermen en vergroot je je kennis over kunst, geschiedenis en cultuur. Bovendien ontmoet je andere interessante mensen en breid je je Goudse netwerk uit.

Indirect draag je ook bij aan bijzondere tentoonstellingen, nieuwe aankopen en inspirerende lesprogramma’s. Bovendien help je projecten voor en door Gouwenaars mogelijk te maken en creëer je meer verbinding in de stad. Met elkaar meer beleven … daar zijn vrienden voor!

Voor maar € 25 per jaar ben je al vriend. Een partnerlidmaatschap is € 40 per jaar.

Voordelen Vriendschap
• Gratis entree Museum Gouda
• Uitnodiging voor opening/rondleiding (1x per jaar)
• Ontvangst Vrienden Nieuwsbrief
• Uitnodiging Vriendenlezingen
• Aanbod excursie voor en door Vrienden georganiseerd (eigen bijdrage)

Ja, ik accepteer het vriendschapsverzoek!

Klik hier voor meer informatie en contactgegevens.